Kaip matuoti lankomumą vasarą

Vasara – puikus metas interneto marketingo specialistų savitvardos išbandymui.

Kaip matuojate SEO rezultatus? Pagal pozicijas ar pagal lankytojų kiekį (aišku idealiausia rišti prie pajamų, bet…)

Jei pagal pozicijas – vasarą turėtų būti nei šilta nei šalta. Jei pagal lankytojus…:

Vidutiniškai galite tikėtis minus 40 % srauto iš paieškos sistemų. Įtakos turi ir jūsų paslaugų ar prekių sezoniškumas, bet jei turite pasidarę platų SEO (raktažodžiai + log tail + asociacijos + variacijos) – lankomumo kritimo turite laukti, tokiu atveju netgi stebiu paradoksą kelionių srityje – pozicijos gerėja, o lankomumas krinta. Vasarą. Turizmo srityje :)

Idealiausias būdas matuoti SEO darbus – lyginti praeitų metų analogiško mėnesio rezultatus su einamųjų. Ėj! Pirkti SEO paslaugas metus!? Nesąmonė!? Ar tikrai?

Darbas su svetaine, norint turėti pastovias pozicijas SERP turi vykti kiaurus metus. Nebent Jūsų populiariausias raktažodis – “bulbės iš Balbieriškio”. Juk sėkmingų pozicijų geriausiu atveju yra 10.

Neištirpęs SEOsmegenis.

This entry was posted in SEO - optimizacija paieškos sistemoms and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>