Koks SEO tikslas?

Iš karto dedu nuorodą į vieno iš man labiausiai patinkančių blogų tinklaraščių, bene labiausiai patinkantį postą įrašą: vizija Lietuvai.

Apie ką aš čia. Ai – “Laimę galima išmatuoti. Vadinasi, jos galima siekti”

Kaip žinia, internete “Laimę išmatuoti” galima bene tiksliausiai. Taigi K: koks SEO tikslas? A: Svetainės nešamos naudos kūrimas arba tos naudos didinimas, naudojant SEO technologijas.

Taigi SEO (išplėsiu iki SEM) tikslai:

1. Tikslinių svetainės lankytojų skaičiaus didinimas (manau geriausiai šį reikalą atspindi bendras lankytojų skaičius (BLS) minus bounce rate peradresavimų rodiklis, padaugintas iš BLS).

2. Tikslinių lankytojų virtimo klientais procentas (ši dalis yra ne vien SEM/SEO specialisto, jurisdikcija, tačiau optimizavimas, tik dėl optimizavimo nėra panacėja. Tinkamai surinkti tekstai, svetainės struktūra, call to action skatinimas pirkti turi būti įtraukti į bendrą optimizavimo planą. Ypatingą dėmesį siūlau kreipti į landing page’us populiariausius nukreipimo puslapius, kontaktų sritį, bei skelbiamų tiesų suderinamumą su organizacijos bendra marketingo strategiją).

3. Vieno konvertuoto tikslinio lankytojo atnešama nauda (Nei vienas lankytojas nenupirks iš Jūsų to, ko nežinos, kad parduodate siūlote. Jei žmogus perka naujas duris, yra tikimybė, kad jam reikia ir naujo lango – iš to seka – lankytojas į svetainę patenka pagal raktažodį durys (juk nori durų) ir landing page yra supažindinamas/skatinamas susipažinti ir su langų įsigijimo galimybe. Tiesa, šioje vietoje, reikia išlaikyti sveiką balansą, tarp pagrindinio pasiūlymo, bei papildomų).

Visus tris punktus sudėjus – gauname aukščiau minėtą pagrindinį SEO tikslą – svetainės nešamos naudos kūrimas arba tos naudos didinimas, naudojant SEO technologijas.

K: O kurgi pozicijos google? A: Pozicijas google laikyčiau priemone, o ne tikslu. Manyti kitaip, būtų tas pats, kas sakyti: man reikia pakelti pardavimus – gal pasireklamuot LNK? Juk SERP (paieškos sistemos rezultatų puslapis) turėtų būti laikomas media, o ne pačia reklama. Reklama – tai žinutė vartotojui. O žinutė slepiasi svetainėje. Taigi, sėkmės dirbant su tekstais ir usability patogumu/naudingumu lankytojui.

Mano svetaine, aš galiu viską dėl Tavęs

This entry was posted in SEO - optimizacija paieškos sistemoms and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>